Asyaburcin 25+3 haftalıgiz ve dehşet nefes darlığı cekiyorum benim gibi olan var mi arkadaşlar normal mi. Hasta falan değilim by arada sadece nefes darlığı çok fazla
Hayal2121 Asyaburcin Cnm bende aynı durumdayım gittikçe nefes darlığı olacak Allah büyük Cnm inşallah tez zamanda doğurup çocuklarımıza kavuşacaz 🌹bu arada Cook horlamaya başladım gece eşim diyor senden korkmaya başladım 😅😅
Gul27- Asyaburcin bende 24 haftamdayım canım bende ıkı haftafır başladı gecelerı daha fazla oluyor nefesımı zor alıyorum yanı pazartesı kontrolum var bende doktoruma sorcam bu durumu allahım kolay gecırsın hepımızkını inşallah 🤲
cikolatadelisi Benim de aynı şekilde acayip nefes darlığım var. 30+5 im ama bayağıdır var nefes darlığı. Bugün kontrolde doktora sordum neden bu kadar erken diye. Bebeğin pozisyonundan kaynaklıymış. Kafa sağ tarafta. Ayaklar sol tarafta.