Papatyamevsimi-89 Kızlar bugün farkettim rahimde minik bir et parçası var ?Ben başka bisey zannettim nerdryse koparacaktim sonra eşim bakti cidden bir et parçası:(daha evel yoktu neden çıkmış olabilir ki?
Defnemom Papatyamevsimi-89 daha önce doğum yaptınız mı bende de var ama ilk doğumdan dolayı diye umuyorum
Tugce-dh Papatyamevsimi-89 benim de vajina girişimde küçük dil gibi pembemsi tenimle aynı renkte bi parça vardı doktorum kızlık zarı parçaları olduğunu normal olduğunu söyledi
Papatyamevsimi-89 Tugce-dh benimki dışında ama sag tarafta dudağın üzeri..Beyaz sarkan minik et parçası siğil gibi
Denzk Endometrial polip olabilir küçük bir operasyon ile alınıyor boyutuna göre. Bende de vardı sizin ki dış bölgede olduğundan olabilir mutlaka gösterin