Mrvsmt2502 calikusu_03 kaç aylıksınız bi foto atar mısınız usg nin. Genelde milim yazar o yüzden sordum
calikusu_03 Nurcanatila6 bebek kanala girmiş doktor çok iyi ölçemedim dedi herhalde bunu dmeek istedi çünkü bu kadar uzun olması normal değil
Nurcanatila6 calikusu_03 aynen büyük ihtimalle ondan net ölçü alamamış olabilir genel de 52yle falan doğuyor ya bebekler o yüzden 56 tabiki fazla normal demek ki boyu🥰