coskunn Kızlar biri içimi ferahlatsın bugün hava güzel diye dışarıya çıktık biraz yürüdüm ettim yoruldum belim ve karnım ağrımaya başladı eve gelip dinlenince bel ağrım geçti ama karın ağrım devam ediyor biraz daha korkmalımıyım sizce
Meriiih coskunn üşütmüş olabilirsin canım yorgunluktan da olur. Gaz olmuştur belki karnın da ondan ağrı oluyordur. Gaz çıkarabiliyor musun ve rahatlama oluyor mu? Karnını be ayaklarını biraz sıcak tutmaya çalış.
2tospikannesii @“coskunn”#p184354613korkma dinlen geçer bence canim benim devamlı devam ediyo bel kasik ağrısı
coskunn 2tospikannesii inşallah yarını bekliyorum geçer bel ağrım benimde oluyor hep ama kasık karın olunca korktum 14 haftalığım bu arada