Defnemom tam 41 haftalık olduk Verilen doğum tarihinden 7 gün geçti - DOĞURAMIYORUMMMM 😩 bi kaç gün önce hafif nişanım geldi, sancılarım oluyor ama düzenli değil, nst’de sancılarım çok yüksek çıkmaya başladı yarin tekrar kontrol var Eğer nst aynı şekil devam ederse pazartesi gününe kadar bekleyip ondan sonra suni sancı verilecek 🥺 o gün zaten 10 gün geçmiş oluyor ve daha fazla beklemeyi göze almak istemiyorum - çok korkuyorum ya 🥺