teletabi Aysmaa Kaç haftalıksınız acaba? İlk haftalarda karın ağrısı,kasık ağrısı olması normal ama ağrının şeklide önemli
Aysmaa teletabi 10haftalık ishal durumu yaşıyorum acaba bağırsaklarla ilgili mi bilemiyorum. Regl ağrısı gibi