Sedarda Annemiz Sedat Umur’a gidiyorum cok cok menunum.Tavsiye ederim herseyden once gercekten cok iyi bir insan ve hastalariyla diyaloglari,sakin tavri,rahat mizaci psikolojik olarak cok guven veriyor insana
Prensimgeliyo Annemiz ilknur gezgin kuşcu medar hastanesinde çok iligili sevecen bi doktor meönun kalırsın kesinlikle
Prensimgeliyo Annemiz evet benim ilk doğumumun üzerinden 3 yıl geçti hala bişey sorsam asla cevapsız bırakmaz