Kızlar 13+3teyım yemek yıyorum mıdem oyle dolu gıbı oluyokı bulantıdan mahfoluyorum kusmuyorum ama sankı tıka basa doluyum gıbı mıdem altust sabahta mutlaka oguruyorum mıdemde cok gaz var. Karnım patlıcak gıbı gerılıyo aynı sorunu yasayan varmı? Azda yesem aynı devam bulantı ve karın gerılmesı :(