Kızlar 35.haftadayım bavulumu hazırlıyorum 3 Aralık normal doğum gözüküyor şu anda.
hastane için kendime
- 9 lu depend
-iç çamasırı
- emzirme sütyeni
- pijama takımı(2li alt üst önden düğmeli pijama, 1 kısa kollu elbise pijama)
- göğüs pedi
- göğüs kremi
- süt saklama kabı
-göğüs pompası
Koydum.
İşte şampuan, diş macunu, havlu vs bunları yazmadım en önemlilerini yazdım sizce baska bir şey almama gerek var mı ?
En çokta normal doğum olsun sezeryan olsun karnımdan korkuyorum bunlar yeterli gelir mi ?