yorgz Merhaba bugün saat yarım gibi ciğer geliştirici iğne oldum 2 doz, şuan sanki nabzım boğazımda atıyor böyle bir durum yaşayan var mı? Biraz tedirgin oldum 😬
Sude-96 yorgz Ben de oldum ama benim bebeğimin hareketleri azaldı bir de bir sürü ilaç içmiştim o zaman doktor çarpıntın olabilir dedi ama ciğer geliştiriciden mi dolayı dedi bilmiyorum üstte kalsın
yorgz Sude-96 evet hareket azalmasını bende hissettim. Sanırım çarpıntı gibi olan şey de iğneden. Teşekkür ederim cevabınız için😌
erada ben de carsamba persembe vuruldum bende de aynı oldu dr zaten bebegin hareketleri yavaslar korkma diye uyardı