Arensmom_ 1234seda nasipse Aren koyacağım bende :) hamile kalmadan önce bi oğlum olursa adı fırat olur diye dolanıyordum :) bebişimi öğrenince Aren den başka isim düşünemez oldum:)
erdem_agah 1234seda ilk oglum Erdem bu da erkek olursa Agah koyacağım. Anlamını bilgili muvaffak olmus kimse devletli demek
Black-34 Oğlum Aras Efe Hamileyim kızım olacak oğlum olsaydı Asrın Rüzgar koyacaktık 🥰🥰 Onun dışında beğendiğim isimler Kayra , Kaan , Bartu,Barkın,Ayaz,Yekta,Alpaslan,Tuna,Çağatay,Doğukan,Erkan,Asil Kayra .
Burcuozerdem Arensmom_ bende Aren istiyorum ama en yakın dostum ben düşündüm ilk bem koyacam diyo izin vermiyo baska isim arıyorum bende 😂
Arensmom_ Burcuozerdem bence sen önce doğuracaksın. Koy gitsin😂 oda benim gibi hamileliğinde isim değiştirirse , sen ismi koymadığına yanarsın😂 neden bilmiyorum ama Aren isminin enerjisi bana çoookkk iyi hissettiriyor :)
tontonhanim Cinsiyetimiz belli değil kız olursa ayza rümeysa erkek olursa arel yakup yada asil yakup inşallah 🤗