kediannesi60 bnmde 37 haftalık doğum yaptım kontrole gitmiştim suyumun bitigini öğrendim 15 dakika arayla doğuma alındım sezaryan suyumun hangi ara bitigine dair hiç bir fikrim yoktu çok korkmuştum ikinci gebeligimdi gününde doğum yapmayı çok istemiştim ama yine nasip olmadı ama şuan 4 aylık olduk hiç bir sıkıntımız yok çok şükür sizde sağlıkla alırsınız inşallah bir sıkıntı çıkmaz inşallah