Ruyalaralemi Kızlar benden akıntı geldi şuan belim ağrıyor çocuk aşağıda sertleşiyo arada mide bulantısı oluyor acile gitsem miki
Dilara0638 Ruyalaralemi evet benimde öyle sümüksü içinde kan olan akıntı geldi 3 gün önce hala ara ara geliyor mide bulantımla kusma vardı açılma oldukça bulantı ve kusma olurmuş gitmiştim acile 2 cmden 3e çıkmıştı
honeyland Ruyalaralemi merhaba bende arama yerinde arıyordum karın sertleşmesi diye bende 38+3 haftalıgım akşamdan beri belim ağrıyor ve bebeğim çok sertleşti karnım taş gibi oluyor akıntımda bir iki gündür fazla geliyor kan yok hep takip ediyorum da korktum ama bebeğim sertleşir belim ağrıdıkça
Ruyalaralemi Dilara0638 benim 35+2 zaten doğumuma gün aldım ayın 10 unda olacak sezaryenla ama pazartesi ultrason da 36 hafta görünüyor
Dilara0638 Ruyalaralemi şuan durumun normal gibi ama yinede artarsa yada için rahat etmezse bi gidip görün
Ruyalaralemi Dilara0638 bebek sürekli aşağıda sertlesiyo şuan doğum kanalında bebeğim kilosu 2818 di pazartesi gittiğimden şuan 3 geçmiş olabilir
Ruyalaralemi Dilara0638 allahım analı babalı büyütsün inşallah canım benim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Ruyalaralemi Dilara0638 bu 3 çü dogumum olacak canım ilk doğumdan ikizlerim var ikinci doğum tek Canm 3 oğlum var
Dilara0638 Ruyalaralemi maşallah hayırla kurtulursun inşallah allah uzun ömürler versin evlatlarına 🙏🧿
NeseA Evet canım nişan akıntının bol bol hali nişan oluyor rengi kahverengi pembemsi oluyor bence senin doğum yakındır dinlen bebeğin hareketlerini kontrol et evin içinde yürüyüş yap inşallah bi ıkınma da doğurursun 😍
Ruyalaralemi NeseA canım benim bu ikinci gelişi akintinin ciğer iğnesi vermişti doktor ayın 19 da daha doz 20 sindi 2 doz yedim o bitti zaten prutuon yiyorum ayriyetten o oda erken doğum riski olduğu için