Dicle63 Arkadaşlar son 2 haftam kaldı ve 2 gündür çok şiddetli mide ağrısı yaşıyorum evde yapabileceğim önerebileceğiniz bişey varmı?
Dilara0638 Dicle63 ılık süt, maden suyu, sakız , mor erik duydum ama hiç biri işime yaramadı renni yada gaviscon içiyordum onlarda faydasız kalınca doktorum lansor adında ilaç verdi birebir çözüm resmen doktoruna danış verirse sende kullan🤷♀️
Dicle63 Dilara0638 mor erik hariç hepsini denedim hatta süt dahada ağrı yaptı gibi. Doktorlarda ilaç vermiyor kolay kolay. Verdiğide fayda etmiyor.