derya46 Glsh14 yumurta akı ile dis macunu iyi geliyormuş sürüp yarim saat bekletim yıkaniyormus bi yerde okudum denemedim ama
Delicesareti Glsh14 kantaron yağını pek önermiyorlar gebelik sayfalarında çıktı karşıma instgramda hindistancevizi yağından memnunum ben sabah kalktığımda bile hala nemli oluyo 37 haftalığım hiç çatlamadım henüz
Glsh14 Delicesareti banada bi arkadasim onermisti cok iyi diye.ama neden onermiyolarmis bende merak ettim
Delicesareti Zzs2091 hiç bilmiyorum yorumlarda öğrendim bende ama burda değil instgramda gebelik sayfalarında googleden bakın isterseniz ne kadar doğru onu da bilmiyorum
Delicesareti Glsh14 googleden bi bakın isterseniz bende araştırmadım ben instgram gebelik sayfalarında yorumlarda gördüm
MerveNur- Glsh14 ben 27deyim kullanıyorum başından beri henüz bişey yok ama bundan sonrası önemli zaten
Nnurdan Glsh14 haricen kullanımda bir sıkıntı yok cnm ağız yoluyla kullanılması sakıncalı diye biliyorum ben bacak ve göbeğime kullanıyorum
MerveNur- Glsh14 valla başında beriyazmışım ama çatlak için daha sonraları başladım şu an çok yeni zaten sizin ama göğüslere de mutlaka sürün burda bi çok kişi ilerleyen haftalarda göğsünün kuruyup çatladığını yazıyor 😊
Glsh14 MerveNur- Benim cildim cok kuru zaten normalde.ben gogus bacak gobek sureyim hem nemlenmis olur bu sayede vucudum😊gobegimde cok erken cikti herkes ayni seyi soyluyor.cok tesekkur ederim😊