Duuyguum Clementinee bana da hiiiiç geçmiyor zaman 5 Şubat görünüyor Doğum ama hala 20 lerdeyim bitmiyor geçmiyor ilerlemiyor 😅
ZZeynepP1903 anaacemi ben serklaj amelıyatı oldum onun için cnm erken dogum riskim var bakalım hayırlısı artık 🤦🏻♀️
Olmamisskurabiye Clementinee 6 şubatta görünyor benimde şu an için korkyorum aslında ama kendi kendime sürekli len aman çok war diyorum nasıl olacak inan bilmyorum