Merhaba kızlar, lütfen başına böyle birşey gelen cevaplaya bilirmi🙏🏻Bende başından beri gerilik vardı. Önce 3günle başladı, sonra yavaş-yavaş her ultrasona gidişimizde çoğaldı ve 2haftaya vardı. Bugün 33haftamı tamamladım, ama 31haftayla uyumlu çıktı. Başına böyle birşey gelip de sonuna kadar 2hafta gerilikle ilerleyen varmı? Yani sizce gerilik 2haftada dururmu, yoxsa fark 3haftaya kadar gidermi? Doktorum, her iki haftada bir ultrasona çağırdı, olur da 3haftaya çıkarsa sezeryana alıcakmış. Ama 37haftaya kadar getirirsek iyi olur. Ama normal doğum istiyorum. O da dedi ki, gerilik 3haftayı aşmadığı sürece normal doğum şansım hala varmış 😕🙏🏻