Busra_gunyuzlu amin cümlemizin canım ilk gün sabah adet ağrısıyla uyandım siddetliydi biraz kasıklarımda akşama kadar o devam etti gündüz hoplatiyodu yerimden arada bı oturamadim bazen sancidan gece de belime vurdu masaj falan yaptım uyuyamadım kalktım çamaşır yıkadım evi topladım iş güç yapmaya çalıştım sancidan yatamayinca 😂 oglende peceteye nişan geldi zaten iyice artmaya başladı ağrı 5 de falan vc girdim tam kalktım bisiler aktı istemsizce dedim ben gidiyorum 😂 hicbbisey olmamış gibi annemi aradım babama de getirsin diye noldu diyo haberi yok kadincagzin dedim hastaneye gideriz bı akşam sen de gel nolur nolmaz diye eşimde işten çıkmıştı zaten telaş etmesin diye demedim gelince söyledim bana nasıl kiziyolar fikirsiz kaylesiz diye 😂😂 hemen tekrar bı duş aldım gittik yuzde 75 başlamış doğumum 6 cm acilmam vardı direk nst bağladılar yatış verdiler sonrası malum zaten 😂 tabi bu 2 günü karşı komşumun kiznkardesi gazi Hastanesi’nde hemşire onunla irtibatlı gittim tek başıma panik yapardım onunla konuştuğum için sakin geçti güzelce doğurdum sunisiz epiduralsiz