Mihrimahinannesi Bayanlar 25 haftalık hamileyim. Az önce tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteye kan geldi. Korktum böyle bişeyle karşılaşan var mı ? Bu normal mi yada ne yapmam lazım ?
gldn065807 Mihrimahinannesi normal değil tabiki senin haftan büyük canım sakin ol bence bir acile git bakılsın ulturasonla
Aysee_35 Mihrimahinannesi idrar yolu enfeksiyonu olabilir canım.. Benimde öyle oldu idrr yolu enfeksiyonu çıktı ama benim sık idrara çıkmam agrım vardı sanki çıkacak gibiydi idrar yaptıgım yer. O derece. Ama kanama olmaması lazım normalde. Bende suan 23 haftalıgım
Poyrazin_annesi Asiyes şuan bıseyım yok aslnda bebekte kıpırdıyo hıssedyrm oyuzden önemsemedm aradan 5 saat gectı .
Merve-bebek Poyrazin_annesi anladım bende iki hafta önce öyle bi olay yaşadım da o yüzden sordum benm ilişki den olmuştu doktora gidince 10 gün yasak koydu 10 günde yatak da uzanmamı istedi şimdi iyim çok şükür umarım sizde de önemli bişi yoktur
1oguzannesi Mutlaka git kesinlikle ihmal etme bebekte hareket olsa bile sorun olmadan kanaman olmaz plesentada sorun olabilir bir çok sebebi var
Mihrimahinannesi Doktorumla görüştüm bol su iç istirahat et devam ederse bilgi ver bakalım dedi. Ağrım sancım yok iyiyim şuan ama sadece öyle görünce endişe ettim ara ara bakıyorum tekrar oluyor mu diye bakalım inşallah bi sorun yoktur
Sogancik Mihrimahinannesi doktorunla iletişime gecmen iyi olmuş canım. Doktor öyle dediyse takipte kal. Devamingelemz inşallah. Yat dinlen iş yapma.
Mihrimahinannesi Sogancik iş yapmıyorum öyle yorulacak bişey de yapmadım ama takipteyim inşallah dediğin gibi bi daha olmaz 🙏
Merve-bebek Poyrazin_annesi İlişki den sonra tuvalete gittim işte kanamam oldu çok korktum hemen acile gittim 25 haftalıktm doktor baktığın da Bebek iyidi kanama da durmuştu işte on gün dinlenme verdi tekrarlanırsa gel dedi de çok şükür bi tane daha öyle bişi olmadı