Elifkzlcn Kendim gitmedim ama çok yakın bir arkadaşım tüm sürecini kendisiyle geçirdi, doğumunuda onunla yaptı. Gayet memnun kalmış ilgili, güleryüzle ve tecrübeli bir doktor olduğunu söylemişti hatta bana da önermişti ama ben başka bir hastanede başlamıştım o dönem o yüzden değiştirmedim.