Minanin_Annesi Kızlar bebeklerinize kac numara bez kullanıyorsunuz? Şu an bebeğim 4 kilo 1 numara kullanıyorum 2 alacam. Ustundeki kilo ya göre mi değiştiriyorsunuz ya da nasıl anlayacaz