19891965 benim oğlum da 3 kere dolanmıştı nstye girmiştim 33+5 iken kalp atışı zayıf dedi doktor bişeyler ye tekrar bağlan dedi tekrar bağlandım hatta Ogün 3 kere bağlandım kalp atışı cok zayıftı seni yaptırmam lazım dedi ultrsyon dan baktı sonra dopplrre girdim kordon dolandı gı o orda net görüldü kan akımı yokmuş bebeğe sezeryan olmam gerektiğini söyledi kuvez boş değildi 1 gün bekledim taKip ettiler sürekli 34 haftalıkken de doguma girdim oğlum 1500 kg doğmuştu 1ay kaldı Kuvezde cok şükür şuan iyiyiz ama Bi sıkıntımız yok 😊