iki_tospik_annesii Allah şifa versin öncelikle kardeşim, ben de 3 gündür gripten ölüyorum. Doktorum covid olmuş kendisi şu anda izinli hastaneye gidemedim, bana covid testi yaptır dedi yaptırmadım, fobim var corona testine karşı neyse🙈
Ama covid belirtilerim yoktu, genelde de gribi ağır geçiririm, ateşim yoktu çok şükür, boğaz ağrım, öksüreğim vardı, burun akıntısı falan, annemlerdeyim kendisi bakıyor bana, ben şey yaptım, sıcak ballı süt içtim, bol meyve, sebze tükettim, sarımsaklı yemekler yedim, bal ve limon karışımlı ılık su içtim, ayvanın çekirdeklerini sıcak suda bişirip suyunu içtim, çekirdeklerini de yedim.
Bunları devamlı yaptım, çok şükür hafif geçirdim gribimi.🥺
Ama bu gün başka bir doktora gittim, ilaç falan yazdı, 28 haftalık hamileyim bu arada.
Şimdi kendimi rahat hissediyorum.
Tylolhot ve bu gibi grib ilaçlarını tavsiye etmem, içmedim ben, İnşaAllah tez bir zamanda iyileşirsin🙏🏻
Uzun oldu kusura bakma🙏🏻