Ben hiç kendimi hazır hissetmiyorum . İlk hamileliğim ve çok korkuyorum bakabilir miyim? Sütüm gelir mi ? Sezeryan istiyorum korkularımdan dolayı. Bebeği yıkayabilir miyim gibi düşüncelerim var . Halbuki annemde kalcam kırkı çıkana kadar . Sizde durumlar nasıl?