Alisaninannesi 32 haftalık hamileyim ama inanılmaz gaz ve kabızlığım var artık gaz dan ağrılarım ve huzursuz oluyorum böyle kalbime falan vuruyor sanki. Benim gibi yaşayan varmı? Önerilerini rica edicem 🙈🙈🙄🙄👶👶
Annesininbitanesi1 Alisaninannesi ben yaşıyorum canım yemeklerden sonra özellikle midemin agrısı felaket oluyor ilaç verdi doktorum oda işe yaramadı çok çekiyorum hala belki önerisi olan vardır bekliyim nurda
Alisaninannesi Annesininbitanesi1 Benim doktorumda bana metpamid diye bir çiğneme tablet verdi hiç fayda görmedim. Papatya çayı melisa falanda içtim hiç tık yok. Özellikle geceleri fena sıkıştırıyor 🙄🙄
Annesininbitanesi1 Alisaninannesi benimde öyle bu haftaları kolay zannediyordum son haftalar diye ama daha çok zorluyormuş allah yardımcımız olsun 🙏 sağ saglim kavuşalım