Tam Nalan Hanım’ı araştırırken başlığa denk geldim biraz tarih geçmiş ama merak ettim kızlar. 9 haftalık hamileyim bu hafta Nalan hanıma 3. Gidişim olucak tavrını pozitifliğini çok sevdim ama sanki çok yoğun gibi muayeneler çok acele geçti sanki. Bir sürü sorum var aklımda ama sormaya çekiniyorum size de danışmak istedim