Doğuramayan giller , 39-40 haftalik olanlar 😂 ne zaman dogacak ya bu bebisler. Yillarca karnimda tasiyacakmisim gibi hissediyorum 🙄 hele hareketler nefesimi kesiyor cok sert. Suni sancidan ve sezercikten korkuyorum 🥲 Hepimize hayirli güzel kolay doğumlar insallah. Birgün dogum hikayemi paylasmak umudu ile 😍🥰