Merveidareci Benimde 23.Haftaya kadar çıkmadı ama şimdi belli oluyor :) 20.haftadan sonra büyümeye başlat :)
Gzm23 Kbra240 yaa yapıyla ilgili Galiba benlm için erken senin de iç karnın büyük sanırım sağlıklı olsunlar da bebişler önemli değil 🤗👶
NeseA Bende 6 haftalik karnım çıktı töbe bismillah benimki daha çok şiş ve gaz galiba:) sizinde o haftalarda oldu mu şişlik falan
Kbra240 Gzm23 aynen öyle başlarda dert ediyordum çok benim niye göbeğim büyümüyor diye buyumemesi daha iyi hareketleriniz kısıtlanmiyor en azından aynen öyle senin bebeğinize Allah kucağına sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin inşallah ❤
NeseA Gzm23 vallah benim dördüncü gebelik hiç hatırlamıyorum nasıl oluyordu ama merak etme birden karnın çıkıyor Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Gzm23 tatliayminaninannesi Aaa ciddi misin yaa bana çok laf atıyorlar yemiyorsun bebek gelişmiyor diyorlar Ben biliyorum öyle olmadığını ama ister istemez endişe duyuyorum
Gzm23 NeseA maşallah süphanallah rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin canım benim inşallah sağlıklı olsun da karnım çıkmasa da olur 😊🙏🙏🙏🙏
tatliayminaninannesi Gzm23 kim sana öyle söylüyorsa de ki sen de bi tane doğur bütün gün çatlayana kadar ye de😂 ne alaka yemekle karnın çıkması 😒