ozgee12345 Merhabalar, 19+4 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim. Bebeğimin hareketlerni hissetmiyorum ya da hissediyorsam bile ayırt edemiyorum. Tam olarak ne zaman hissedeceğim, çok merak ediyorum.
Liyuzamom ozgee12345 kişiden kişiye göre değişiyor canım benimde ilk gebeliğim 17 sen beri net bi şekilde tekmelerini hissediyordum. 23 den beri de içerde yer değiştirmelerini hissediyorum. Çok yakında hissedersin hiç kafanı takma 24. Haftaya kadar yolu varmış ilk hamilelikte
Minnakkurabiyeveannesi27 ozgee12345 hiç üzülme kuzum bizde 18+3 uz çok zayıf olmama rağmen henüz bende çok net hissedemiyorum sanırım ilk hamilelikte daha geç hissediliyirmus sadece bazen kalp atışı gibi pıt pıt atislar hissediyorum o kadar birde çikolata felan ye i zaman daha çok hareketlenirmis ben çikolata yiyince pıt pıt lar artıyor ☺️😌
Minnakkurabiyeveannesi27 ozgee12345 Birde yairt etmek istiyorsan tam göbek deliğinin altına odaklan henüz küçük olduklari için henüz ordalar annesi ☺️
atlasinannesiii Canım 18+3teyim bir haftadır hissediyorum ilk başlarda cılızdı şuan baya tekme atıyor pıt pıt hatta yer değiştirirken balık kayıyor gibi oluyor. Özellikle sırt üstü yattığımda dışardan bile belli oluyor