greybrde 38+3 haftalık oldu oğlum çok şükür 🙏🏻 Şimdiya kadar ne kasılmam ne yalancı sancım vs hiç olmadı şuan belimde kasıklarıma doğru inceden gelem bir ağrı var doğum sancısımı acaba🙄
keyifkahvesi greybrde dinlenince geçmezse belirli aralıklarla gelir ve coğalırsa doğum sancısı genelde dk tutun kac dakika bir ne kadar sürüyo ağrılar
ebru_d_ Bende 38+1 im bende bekliyorum artık minisimiz gelsin diye ama gelen giden yok, bende bekleyeyim burada 🙏🏻