Kzılar yenıdogan bebek bezı hangısını aldınız veya hangısını kullanıyorsunuz marka olarak tercıhız nedır ? sleepy 1 numara yenıdogan almayı dusundum 1 numaranında cok küçük oldugunu soyledıler sızın tercıh ettıklerınız neler oldu pekı 1 mı yada 2 numaramı alayım kararsız kaldım bırde ne kadar sayıda almam gerekıyor yenı dogan ıcın