incikinannesi Kızlar yarın 20 haftalık oluyoruz şükür. Dün biraz gezdim dışarda sabahtan beridir belim ağrıyordu şimdi birde karnım geriliyor gibi oluyor. Sol kasıgım az az ağrıyor magnezyumum bitti diye mi acaba korkuyorum
Dilaraa1 incikinannesi 19+1 dün bende yürüdüm belim bacaklarım cok agridi senin dediğin gbi oldu karnımda hala belimde bi agri var. Kullandığın magnezyum suda eritme mi memnun musun ?
incikinannesi nevarneyokk Bu his kasılmama mı oluyor kasılma daha önce yaşadım bir yere toplanıyor gibi oluyordu bu öyle değil göbek deliğimin hizasında karnım yırtılacak gibi
incikinannesi Dilaraa1 benimki suda eriyen değil normal hap şeklinde suda eriyen magnorm var midem bulandığı için içemedim onu
nevarneyokk incikinannesi Bel ağrısı , karnın sertleşmesi bunlar bende 27. Haftadan sonra başladı o yüzden erkenmiş gibi geldi dedim yani her şey iyidir İnşallah ama bi doktora söyleyin bence nst çeksin
incikinannesi nevarneyokk cuma günü randevum var detaylı ultrasonada giricem inşallah bilgilendireceğim.