HMEC Benimde geçen hafta pazartesi doğumum oldu cuma günü yatışı oldu sarılığı fazlaydı sonradan kanında enfeksiyon çıktı sanırım benim idrar yolu enfeksiyonum ona geçmiş o yüzden sarılığı artıyordu 8 gündür yoğun bakımdaydı bugün çıktı çok şükür sizde üzülmeyin iyi olup çıkar inşallah 🤲🏻