KubraArs öncelikle epiduralden mucize bekletmeyin sonuçta o da normal doğum ve eninde sonunda sizin de ikinmaniz lazım. Üstelik Epidural hemen takılmıyor açılmanın 5 cm olması lazım o zamana kadar da sizin sancı çekmeniz lazım. Bunları yazıyorum ki kendinizi hazırlayın doğum sürecine. Evet 5 cm olana kadar sancı çektim zorlandım baya ama epiduralden sonra çok rahat ettim uyumuşum yatakta dinlenmiş uyandım resmen o enerji ile de doğumun kalanini başaracak gücüm oldu. Ama tabiki tam doğum anında yine biraz güce ihtiyaç oluyor özellikle ıkınma için. Siz zaten sağlıklı olanın normal doğum olduğunu biliyorsunuz belli ki bunu da destekleyen bir doktor bulmuşsunuz araştırın öğrenin evde nefes çalışın ve mümkünse normal doğum olsun çünkü gerçekten çok güzel bir an ve sonrası çok rahatlık. İnşallah hakkınızda hayırlısı olsun