İyi akşamlar, selamlar herkese
Bu grip belası en kolay nasıl atlatılır , tecrübelerinizden yararlanmak için yazıyorum, normal doğum bekliyorum hoş hala tık yok ne sancı ne geliyor belirtisi . İki gündür boğazım ağrıyordu bugün burun akıntısı başladı , zaten nefes almakta zorlanıyorum daha kötü oldum . Basına gelen tavsiyesi olan var mı . Şimdiden teşekkürler 🙏 🙂