alaaaanur ebru_d_ evet sancım vardı. Ebe daha en az 10 günün var demişti. Tam 10. günde doğum yaptım.
ebru_d_ Bebegimm1 Bende orda serdar nemliye gitmiştim bi kere, 37 de çatı muayenesi yapıyoruz demişti de bilmiyorum ya yine ona mı gitsem başkasına mi öyle 🤔
Bebegimm1 ebru_d_ gidebilirsiniz sanırım bir bayan doktor da başlamış orda daha rahat edecekseniz ona da bakabilirsiniz 🙂
alaaaanur Gözde akademideki ebe geçen ay arkadaşıma sancısı var diye hastaneye gidiyor. daha doğumuna var diye eve gönderiyor. aynı gece arabada doğum yapmak zorunda kaldı.
Lilyy alaaaanur nasıl ya hangi ebe bnde o hastaneye gidiyorum e nst diye bişey var orda belli oluyo Bi yanlışlık olmasın
alaaaanur ebru_d_ Tecrübe çok önemli ben doğumdan önceki gece eve git gitmek için yalvardım ama beni bırakmadı araştırma hastanesi