PasaninAnnesi Doktorum enfeksiyon yüksek cikti diye birde akıntım var diye azosilin antibiyotik verdi günde 3 tane iciyorum. Ama akıntım düzelmedi 3 gundür kullaniyorum akıntida düzelme yok daha da üzerine kaşintıda yapmaya basladı birde ishal 😧😧 işe yaramıyo mu ilac anlamadım 😭
NekwaSultan PasaninAnnesi Bol su iciyormusun canim Dr.um bez isit koy demisti bana orayi sicak tutmakta onemli.ayaklarina corapta giy
Cenkerim PasaninAnnesi canim o ilacı hamileliğim boyunca 3 kere kullandim ilac bitince enfeksiyn gecyo ama tekrarliyodu bnm
PasaninAnnesi NekwaSultan canm hamileligim basindan beri hep 4lt su iciyorum hic aksatmadan o kadar suyada bu nasil oluyo ben anlamadım. Doğu görevindeyiz canm 40 45° buralar havale gecirmeden ayakta zor duruyoruz corap giymek ne mümkün yanıyo heryer 🙈
PasaninAnnesi Cenkerim yaa 😭 antibiyotik kullanınca daha da düzelir diye düşunuyodum peki kullanirken akıntiyı falan geciriyomuydu yoksa bitince mi etkisi görüluyodu canm