Merhaba arkadaşlar. Kütahya da yaşayan gebe arkadaşlarım, 2 gün önce detaylı ultrasonum vardı Tavşanlı devlet hastanesinde. O kadar ilgili o kadar işini layıkıyla yapan bir doktordu ki her şeyiyle ilgilendi bebeğimin. 5 dk sürüyor diyen arkadaşlarımın aksine 30 40 dk sürdü. Her şeyine bakıldı. Yani demek o ki devlet hastanesi diye önyargılı olmayın arkadaşlar. Özel de bu fiyat 400 500 iken devletimizin imkanlarından faydalanalım bence.