EdizEliz Kasıklarımda inanılmaz ağrı var ve üç gündür kahverengi leke. Kan verdim acilde ve bu sonuç yazıyor. Ne demek
Elsu26 EdizEliz malesef gebelik yok en az 5 inin üstünde olması gerekiyor sonucun ama geç döllenme olmuş olabilir adetin gelmezse bi hafta sonra falan tekrar kan ver istersen
Dmteyll EdizEliz benimde kan değerim ilk 2.21 çikmisti şuan 20 haftalik hamileyim 3 4 gun icerisinde tekrar kan ver canim
EdizEliz Mom6272 cnm adetim ayın 5 inde 3 gündür kahverengi akıntı var yerleşmeden şüphelendşm kan verdim birde 2.30 dan küçük demesi belki yükselir umudu ile ne bilim
EdizEliz Elsu26 canım ayın 5 i gibi normalde adetim ve leke var üç gündür. Yerleşme kanamasından şüpjelenip kan verdim. Normalde referansta 2,30 tan küçük demesi de az bi nebze umutlandırıyor insanı 🤷🏻♀️
EdizEliz Sevdenurr96 cnm adetim 5 i gibi normalde ama üç gündür kahverengi akıntı var ben de önden kan verdim bilmiyorum yine bi umut adetim sökülene kadar var
Elsu26 EdizEliz istersen adetini bekle belki erken olduğu için de çıkmamış olabilir adetin gecikirse tekrar kan verirsin rabbim gönlüne göre versin inşallah 😊
Sevdenurr96 EdizEliz Yani belki geç döllenir bilmiyorum kii eğer böyle devam ederse hastasonu tekrar kan ver rabbim gönlünden geçeni nasip etsin 🤗
EdizEliz Dmteyll ah cnm gözün aydın . Umarım benim de öyle olur pazartesi tekrar vericem kan. Yani adet ağrısı gibi değil kasığımda farklı ağrı. Bacaklarım çekiliyor ağrıdan. Bel de şiddetli. İnşallah yükselir hayırlısı ile
EdizEliz Dmteyll bu hastanede net sayı yazmıyor sonuçta. Küçük 2.30 demişler. Bi önceki gebeliğimi 5 te öğrenmiştim. Ne bilim cnm bu değer yine de ufakta olsa heyecanlandırdı