Happykariner Ben sonomed de cevat bayrak a iki kere anestezisiz çektirdim. 10 dakika sürmedi. Sıvı verilirken 30 saniye kadar regl sancısına benzer bir ağrı oldu o kadar. Önlük giydiriyorlar, sonrasında ped de veriyorlar. O gün az biraz verilen ilaç akıyor lekelenme gibi oluyor. Çekildiği makineye göre değişiyor anladığım kadarıyla. Onlar c kollu denilen teknolojik bir makine kullanıyorlardı. Fiyatı da 950 tl idi. Reglinizin tamamen bitmesi gerekiyor.
Benim sağ tüpüm tıkalıydı o sırada açtılar. Rahimdeki yapışıklık için bu hafta histeroskopi olacağım