Mozarella Kizlar merhaba. Bal kabağı çorbası yaptım içine çay kaşığının ucuyla zencefil attım. Öksürüyorum diye. Aklıma geldi sorun olur mu acaba diye? Araştırdım ama doktoruna soran bilen var mı içmeyelim tehlikeli ise..
Birmelekbiranne Mozarella Bende yedim pekmeze karıştırıp. Doktoruma da sormuştum zencefil yedim diye yiyebilirsin demişti.
Elika0 Ben içtim canım korona olmuştum. Toz zencefil yaş zencefil… internette ve ebe tanıdığım mide bulantısı için zencefil çayı yap demişti zararlı olduğunu düşünmüyorum internette de faydalı yazıyor ama bazı doktorlar önermemiş..burada yazanlar olmuştu