Sevgican cennett07 bence sen doktorunu değiştir canım 5 haftalıkken kese görünmeye biliyor benimde gözükmedi alttan muayene edince gördü ve suan 14 haftalıgız bence canını sıkma hemen
Kmelikem cennett07 aynen bende de 5. Haftada sadece kese vardı. 11 gün sonra çağırdı gittiğimde kalp atışlarını duyduk bebeği gördük moralini bozma..
Dereninannesi Canım gönlünü ferah tut ve Rabbime dua et benimde 7 haftalığa kadar duyulmadı şimdi 33 haftalığız darısı başına inşallah. Şunuda söylemem gerek bide özel hastaneye git bir kaç doktora daha görün özelin ultrasyonları daha gelişmiş🙏🙏🙏
Rabia69 Benim de 4cü hafta da duyulmuştu korkma ALLAH yavrunu sana bağışlasın ama bence normal ALLAH'IN İZNİYLE haftaya duyarsın ❤
Dilekiscn Benim ilk hamileliğim boş gebelikti.son ana kadar kürtaj olmadım.ikinci hamileligimde ise 8.haftada duydum kalbini geç döllenme olmuş. Ya aldırsaydım nolurdu diye düşündüm o yüzden tek doktora bağlı kalma kesinlikle
ZeynepKara cennett07 1 hafta daha bekle bence ben 4 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim sırf böyle dengesiz konuşup canımı sıkacakları için 6. Haftama kadar bekledim 6+1 de gittim bebeğimide kalp atışınıda gördüm çok şükür bence kanama vs olmadan erken doktora gidilmemeli çünkü insanı ümitsizliğe sokuyolar daha ortada bişey yokken bence bekle biraz daha inşallah sende görürsün canım
SEVTAP3418 Fato089910 boş gebelikten sonra tedavi oldunuz mu tekrar hamile kalmak için ben 2 kere boş gebelik geçirdimde