Hrygkcshn 38+4 süreci hızlandırmak için bugün 12 bin adım attım vajinamda baskı var batma gibi bir şeyler oluyor normal mi kiii
Shnern Hrygkcshn bende iki gün öyle oldum dün bugün 10000 adım attım merdiven in cik yaptım şimdi o vajinamda aşırı baskı ve o ağrıdan kalkamıyorum ayağa yueyemiyorum çok baskı var normalmi bilmiyorum
Burcu388 Bende 36. Haftalık ım. 2 saate yakın yürüdüm çok bel ağrısı var ve de bebeği aşagıda hissediyorum sizde de öyle mi
edasahbazsahin Ağrılar kasılmalar sıklaşmadıkça doğum yok demektir 😂 ben günlük 15000 bile atıyorum hurma yiyorum merdiven inip çıkıyorum squat yapıyorum. Akşamları yalancı sancıdan başka bir getirisi olmadı😂 ama devam ediyorum 😂💪🏻