Minnosbir_Anne Merhaba Güzel Anneler Bursa’da olan Annelerimiz doktorunuz kim ve memnunmusunuz benim Evrim Aydın ve çok memnunum 💙💙
ElfErk Minnosbir_Anne merhaba🙋♀️ doktorum Cenk Askalli çok memnunum 🌟 15.4 günlük hamileyim, sizin bebiş ne kadarlık
Minnosbir_Anne ElfErk bizde 18. Haftamizdayiz bizde 💙 peki kendi klinigimi sizinde yoksa hastanede bir doktormu ayrıca hangi hastaneyi düşünüyorsunuz 🌸
ElfErk Minnosbir_Anne evet klinikte. Pembe mavi medicana ya da jimer düşünüyorum.. şuan daha pek bi arastrma da yapamadım açıkçası.. sizin hastane belli mi kafanizda.
Minnosbir_Anne ElfErk pembe mavi veya jimer arasında gidip geliyorum ikisindede akrabalarım yaptı ve iksiide çok memnun kaldılar . Belkide ikisi arasında fiyat değerlendirmesi yapıp seçim yapabilirim :)
ElfErk Minnosbir_Anne bir de bir şey sorucam.. bir de bsey sorucam.. detayli ultasonu klinikte doktorumuz kendisi yapar dimi başka bir yere yonlendrmez.. siz girdiniz mi detayliya
Minnosbir_Anne ElfErk 20.haftamizda randevumuz muhtemelen bu kontrolde söyler detaylı ultrasonu ama dışarıya yönlendirmez tahminimce kliniğinde yapar
Mine29 Doç.Dr.Mehmet.Aral Atalay kendi kliniğide var jimer de pembe mavi anlaşmalı hastahaneleri çok memnunum 17 haftalığız 👶
Minnosbir_Anne Minnosbir_Anne bizde 18. Haftamizdayiz yok Esentepeyi hiç dusunmedim açıkçası hastane hakkında bilgimde yok
MrsMavis Minnosbir_Anne benim akrabalarımın bir çoğu orada Doğum yaptı hepsi memnun kaldı onların tavsiyesi üzerine bende neşe hanıma gitmeye basladim
Minnosbir_Anne MrsMavis sağlıkla sihatle kucağıniza Almak nasip olsun insAllah zaten bu hastane mevzuları birazda tavsiye üzerine seçiliyor bizimde ya doruk ya pembavi yada jimerde yaptı cogu akrabamız ama dorukta çok memnun kalmamislar
MrsMavis Minnosbir_Anne Amin inşallah açıkçası pembe mavi bana çok pahalı geliyor tabi bütçe meselesi ama temiz bir hastane