Yaaaa daha geçen post açmıştım 23 yaşındayım daha hamilelik düşünmüyorum çok büyük sorumluluk falan diye ama şuan lekelenmem olmuş daha 10 gün önce regli olmuştum şimdi baktım leke gelmiş sizce hamilelikle bi alakası olabilir mi? Yerleşme kanaması mı ne deniyor ondan mı ki