Sibel_l3 Aysmaa 10+3 bulantılar devam ediyor neyse ki prilam var, bazen ağrım oluyor karın ve bel onun harici güzel gidiyor pazartesi muayene var ☺️
Aysmaa Melikeakarsu ya benimde karnım ağrıyor neden acaba anlayamıyorum gaz sıkışması mı var anlamadım
Pitimc 24 saatlik bulantılar kabusum oldu derken ,bugün öğlen öğrendim ki dün 2 saat kapalı ortamda oturduğum arkadaşımın testi pozitif çıkmış , çok korkuyorum lütfen dua edin lütfen bebeğim için bizim için 🙏🙏🙏🙏
Aysmaa Pitimc ay canım benim ya allahım yardımcın olsun inşallah kalbini ferah tut Allah’ın izniyle inşallah bişeyin yoktur
Ecet Aysmaa şükür bugünlerimize iyiyim🤲🏻 Abuk subuk şeylere midem bulanıyor normalde deterjan temizlik maddesi kokusuna bayılırım bugün mutfağı şöyle üstten sileyim dedim mahvoldum.. onun dışında iyiyim şükür sizler nasılsınız 😄
pusatmom35 14 haftalığım ben de gelsem olur mu 😂 mide bulantilarım geçti şükür öğürme oluyor aç karnına onun harici bel ağrım başladı onceki haftalarimda göğüs ağrım oluyordu ama geçti erkek bebek bekliyoruz rabbim sağ salim kucağımıza almayi nasip etsin❤️
pusatmom35 Ecet 12 .haftamda öğrendim canım erkeğe benziyor dedi 13 .haftada bidaha gel dedi gittim erkek %90 degismez dedi ama bakalım ben yinede detaylı ultrasonu bekliyorum