Ilossuzun selam kızlar 28 haftalık hamileyim 2 haftadır gözlermde ve başımda zonglama vardı acile gittim ama acildeki doktor birşeyimin olmadıgını söyledi göz e bir gözük dedi göz numaran büyümüş olabilir dedi ve hala öyle kulağımda bi zonglama gözüm yanıyor ve sulanıyor bulanık ve gözde kararma oluyor yaşayan varmı bu durumu
sennaaylmz Ilossuzun canım benim gözlerimde de bulanıklık oluyor. Doktoruma söylediğimde bu çok ciddi bir sorun dedi. Göz doktoruna gözük bir şey yoksa nörolojiye gitmelisin dedi. Hamilelikte bir takım beyinsel hasarlardan kaynaklı göz kaybına kadar giden göz sorunları olabiliyormuş. İhmal etmemekte fayda var
Aycha Ilossuzun Merhaba, Gözle ilgili sorunlar için, allta yatan neden nörolojik değilse; acil doktoru size pek yardımcı olamaz. Kısa sürede, bir göz doktoruna muayene olunuz. Geçmiş olsun.
sennaaylmz Ilossuzun Pazartesiye randevu aldım gideceğim inşallah. Daha önce miyopi vardı bende lazer olmuştum belki ondan kaynaklıdır bilemiyorum ara ara bulanıklık yaşıyorum sadece. Kötü bir şey çıkmaz inşallah
Ilossuzun Aycha teşekkür ederim inşallah pazartesi gözükeceğim randevu alamadım eandevuyu çok ileri tarihe atıyorlar hamile olduğum için sıra verirler diye umuyorum çünki şakaya gelebilecek birşey değil