Agg0207 ozgekkaya23 ben her gün 1 tane sade içiyorum canım abartmamak şartıyla sende içebilirsin bence magnezyum var sonuçta sodalarda
jrarya ozgekkaya23 doktoruma sorduğumda günde bi tane iç magnezyum almış olursun dedi o yüzden içiyorum ilaç kullanmama rağmen kramp uyuşmalarım çok oluyo çünkü.