fundadncc umarım ben ikinci kontrolüme gidecem 15+1 olmuş olacam inşallah cinsiyeti öğrenirim ilk hamileliğimde sadece kese görünüyor ozamanda 6 haftalıktı demişlerdi kalbi şimdi duyulmaz dedi birkaç hafta sonra demişti bakalım duyacazmı inşallah gösterir