BEnim göbeğim büyümeğe başladığı beri göbek deliğim komple dışarı çıktı top gibi orda duruyor doktorum hiç bişey demedi bende sormadım etrafımda hamıleyken böyle olanlar olmustu normal diye düşündüm ilk bebeğimde böyle çıkmamıştı ikinci gebelğimde oldu